Lyoness TV – Jaaroverzicht 2014

Het jaar 2014 loopt tegen het einde en dus is het tijd voor alle jaaroverzichten. Zo heeft ook Lyoness TV een jaaroverzicht gecreëerd met alle hoogtepunten en andere opvallende momenten van afgelopen jaar. Vanavond kunt u vanaf 20.00 uur al deze geweldige momenten bekijken in de nieuwe aflevering van Lyoness TV Zoom.

Jaaroverzicht

Deze eerste aflevering van onze twee speciale edities kijkt terug op een intensief 2014. Gedurende de laatste 12 maanden heeft er veel plaatsgevonden bij Zoom en inLife. Wat waren de hoogtepunten van het jaar voor wat betreft business en lifestyle? Welke momenten waren het grappigst, het meest enerverend?

Trailer

Wilt u alvast een voorproefje? Bekijk dan hier de trailer:

Bekijk meer video’ s op de website van Lyoness.TV!

Korte beschrijving

De wereld rond met Zoom en inLife

Gedurende twaalf maanden met uitzendingen van Lyoness TV hebben de editoriele teams van Zoom en inLife een grote afstand afgelegd. We tonen welke landen hen als gasten hebben ontvangen dit jaar, de fascinerende mensen die zij mochten ontmoeten en wat zij hebben meegemaakt.

Focus op personen

Uitzonderlijke personen waren altijd de focus van de rapportages van Zoom en inLife. Het zijnde ondernemers met een zaak in hun excentrieke ideeën of simpelweg trendsetters. We brengen een aantal momenten voor u terug.

Deel dit bericht...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someonePin on Pinterest